Language

Ik heb een vraag over mijn bestelling.

Neem contact op met het restaurant. Het telefoonnummer vindt je op de bestelbevestiging, die we naar je gemaild hebben.


Ik heb een vraag over de iDeal betaling van mijn bestelling.

Neem contact op met het restaurant. Het telefoonnummer vindt je op de bestelbevestiging, die we naar je gemaild hebben. PickMeal werkt samen met een betalingsverwerker, die jouw betaling afhandelt en zorgt dat het geld veilig wordt overgemaakt naar de rekening van het restaurant.


Hoe kan ik betalen?

Doorgaans kun je zowel contant als online met iDeal betalen. Bij sommige restaurants kun je ook bij de bezorger pinnen. Voor welke methode je ook kiest, je betaalt altijd rechtstreeks aan het restaurant.


Is online betalen wel veilig?

Alle online betalingen worden uitgevoerd door Mollie via een beveiligde verbinding tussen klant en Mollie. Mollie verwerkt betalingen voor webshops zoals PickMeal. Je kunt Mollie zien als een tussenpersoon; zij zorgen ervoor dat jouw geld veilig van je bank naar het bezorgrestaurant gaat. Omdat Mollie het betalingsproces uit handen neemt, zie je Mollie of Stg Mollie Payments op je bankafschrift staan.


Bezorgt PickMeal mijn maaltijd?

PickMeal bezorgt geen maaltijden. Het restaurant waar jij je maaltijd bestelt zorgt voor bezorging. PickMeal stelt alleen het bestelplatform ter beschikking.


Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Neem gerust contact op met PickMeal, dan lossen we het graag voor je op.